środa, 9 kwietnia 2014

#1 Welcome!

Hej, witajcie! Jakoś się tu pozmieniało i w sumie nie tylko tu. Stare posty zniknęły, wygląd bloga się zmienił. To chyba taki nowy początek. Długo mnie tu nie było i bardzo zdziwiło mnie, że po powrocie licznik odwiedzin wskazywał ponad 2000. Niesamowite!

Tak czy siak. Przez czas mojej długiej nieobecności wiele się zmieniło. Za jakieś pół roku stuknie mi 18. Wydaje mi się, że teraz mam więcej do powiedzenia i to na zdecydowanie poważniejsze tematy, aczkolwiek jakoś mega poważnie i nudno nie powinno być. W planach mam pisanie raz na tydzień... Ciekawe co z tego wyjdzie. Jeżeli kogoś interesuje moja persona to w niedalekiej przyszłości powinna być uzupełniona zakładka "O mnie". Jeżeli komuś będzie chciało się zaglądać tu regularnie i czytać moje wypociny, będę szalenie szczęśliwy. Tymczasem żegnam się i zostawiam Was z małą dawką dobrej muzyki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz